Pengundi di Bukit Gantang perlu memilih calon PAS, Dato' Seri Ir. Mohd Nizar sebagai ahli Parlimen bagi meneruskan kegemilangan Pakatan Rakyat di Perak. Sebenarnya Nizar merupakan calon yang paling tepat bagi mengisi kekosongan yang ada memandangkan beliau mempunyai pengalaman yang luas dalam pentadbiran negeri sebuah negeri.

Selain dari mempunyai keperibadian yang prihatin, merentasi sempadan antaara kaum dan agama, beliau juga merupakan seorang yang telah berjaya mentadbir sebuah kerajaan negeri sebelum ia dirampas dengan kejam oleh Umno-BN.

Kejayaan beliau memerintah selama 10 bulan lalu memberikan faktor kekuatan yang lebuh dominan kepada Pakatan Rakyat bagi menyakinkan pengundi bahawa mereka perlu memilih Nizar sebagai wakil rakyat mereka.

Malah ini juga merupakan kesinambungan kepada PR serta juga perjuangan beliau dan rakan2 di dalam PR bagi membuktikan kebenaran sseta hak rakyat memilih dikembalikan dengan cara yang demokratik.

Dan adalah sangat wajar beliau perlu membawa suara dan hak rakyat Perak ke peringkat yg lebih tinggi iaitu di Parlimen. Dengan kelantangan dan karisma beliau yang bijak khususnya adalah adil baginya untuk memberi 'isyarat' jelas kepada kerajaan Umno-BN akan kekejaman mereka merampas kuasa secara kudeta di negeri Perak.

Maka dengan itu wak menyeru kepada semua warga Bukit Gantang baik pengundi2 diatas pagar, pengundi2 Umno, pemuda agar berani dan menetapkannya di dalam hati dari sekarang untuk mengundi calon yg tepat pada 7hb. April ini, dan tidak ditukar2 lagi selepasnya..berniatlah mulai sekarang dengan kalimah Allah, bahawa undiku itu kerana Allah..demi menegakkan Islam untuk Semua. Undi PAS ! Ingat..!!

0 Comments:

Post a Comment



Pages

Powered By Blogger

Followers

Sponsor

test Widget

ul li widget